To Adjust the Heat in the Body for Improved Digestion and Weight Loss 

(לפני תרגול הקריה מומלץ לעשות כמה תרגילי חימום על מנת להגמיש את עמוד השדרה לקראת התרגיל הראשון)

  1. תנוחת הגמל: מתנוחת ישיבה על העקבים, אחזור את העקבים. הקשיתו את הגוף למעלה, והראש יורד אחורה. החזיקו את התנוחה בין 1-3 דקות. (בתנוחה אפשרו לשכמות לרדת למטה ולהתרחק מן האוזניים ורק אז הורידו את הראש אחורה. הטבור מושך קדימה ולמעלה על מנת להקשית את הגב. אפשר להשאיר את הראש למעלה במידת הצורך.)
  2. ישיבת סלע: שבו על העקבים כאשר הידיים על הברכיים. שמרו על עמוד שדרה ישר. החזיקו את התנוחה 1-3 דקות. (ניתן להוסיף כרית בין הישבנים לעקבים לתמוך בברכיים).
  3. תנוחת התינוק: מישיבת הסלע התכופפו קדימה עד שהמצח נוגע במזרן. הידיים רפויות לצידי הגוף כאשר כפות הידיים פונות אל התקרה. השארו בתנוחה 1-3 דקות. (ניתן לפסק מעט את הברכיים ולשים את הידיים מתחת למצח לתמיכה במידת הצורך).

תרגלו את כל התרגילים לאותו אורך זמן שבחרתם. אם תרצו אפשר להעלות בהדרגה ועם אימון קבוע את הזמנים לעד 11 דקות לכל תנוחה.

"The fire in you that lets you digest your food, also let's you digest the experience of the world. Each thought and sensation must be processed. With inner heat everything is tasty and life is a joy." Gurucharan Singh Khalsa

*** התרגול הוא כפי שלימד יוגי בהג'אן בתאריך 31/8/1995

*** הסרת אחריות: התרגול הוא באחריותו של המתרגל בלבד. מומלץ לתרגל קונדליני יוגה עם מורה מוסמכ.ת למתחילים. במקרה של בעיות רפואיות כלשהן מומלץ להתייעץ עם רופא.ה לפני התרגול.