פואמה מאת גורו נאנק

Japji Sahib- ג'פג'י סהיב

גורו נאנק היה מורה רוחני, משורר נודד והשראה למליוני אנשים. הוא נולד בסוף המאה ה-15 למשפחת סוחרים הינדית בחבל פנגא'ב בהודו.  לימים, לאחר שערך מסעות רבים ועבר תהליכים עמוקים, נכנס גורו נאנק לנהר ולא יצא למשך שלושה ימים. לאחר שיצא לבסוף מן הנהר המילים הראשונות שאמר היו אקאונקאר, הבריאה היא אחת והיא הוויברציה היוצרת של הכל ונמצאת בכל. משם המשיך וחזר על כל הפואמה הנקראת ג'פג'י, והמהווה בסיס לכל הלימוד הרוחני שהעביר גורו נאנק במסעותיו הרבים.
הג'פג'י הוא הפואמה הפותחת את הספר הקדוש של הסיקהים
Siri Guroo Granth Sahib
ולאורך כל 40 החלקים של הפואמה נפגש עם האלוהות, הבריאה או הוויברציה היוצרת הנמצאת בכל בדרכים שונות. גורו נאנק יספר לנו מה עלינו לעשות כדי להתחבר לזהות האמת, מהו התרגול היוגי וכיצד נדע שהגענו.

 ג'פג'י סהיב: מסע אל תודעת היוגה

הצטרפו להאזנה למסע רוחני מרתק

כל המפגשים הוקלטו בין אוגוסט – דצמבר 2020 בהנחיית גלי ליבנה

קיבלתם השראה? למדתם משהו חדש? מוזמנים להשאיר תרומה לפי רוחב הלב והיכולת האישית

 .תרומה היא דרך להביע את הערכתכם ותודה עבור הלימוד, ההשראה והיצירה וגם לתמוך בפרויקטים השונים של האתר ובהמשך הקיום שלו. אפשר לתמוך דרך ביט, פייבוקס או PAY . לקבלת קבלה עבור התרומה אנא שלחו  הודעת טקסט לטלפון 054-7371187

גלי ליבנה, מורה לקונדליני יוגה , מלמדת שיעורים בקבוצה, פרטי וגם מלמדת ומארגנת קורסי מורים לקונדליני יוגה. גלי היא גם אסטרולוגית מקצועית, מייעצת ומלמדת ברחבי העולם, מארגנת כנסים בישראל ומוסמכת על ידי הארגון הבינלאומי ISAR.

בנוסף, גלי לומדת וחוקרת סאונד שנים רבות. עם רקע במוזיקה קלאסית מערבית ומוסיקה הודית קלאסית, כיום היא מציעה מפגשי קירטאן ושירה מקודשת. היא ממשיכה לחקור וללמוד על סאונד גם דרך לימודי פילוסופיה הודית וסנסקריט באוניברסיטה.

בשנת 2016הושק דיסק הבכורה שלה HEARTBEAT עם מנטרות ממסורת הקונדליני יוגה. 

עוד על גלי תוכלו לקרוא באתר הבית שלה